Facebook ads

De fleste tror, at det er Boost-knappen, der dækker over annoncering på Facebook, men dette er langt fra korrekt. Mulighederne er mange; hvis ikke uendelige, og det er med at udnytte Facebooks annonceringssystem korrekt, hvis du vil have succes på platformen.

Hvorfor Facebook annoncering?

Vidste du, at der er over 3.500.000 danskere er på Facebook i dag?

De fleste af os bruger det sociale netværk til at kommunikere med vores venner og familie på daglig basis. Derfor er Facebook et stærkt værktøj til promovering af produkter, brands eller services.

Uanset størrelse og branche har du mulighed for at vækst din forretning gennem annoncering på Facebook. Jeg har, gennem de sidste 5 år, brugt over 1.000.000 kr. på platformen, i et hav af forskellige brancher. Med andre ord kan Facebook bruges uanset branche, og der er således ingen undskyldinger for ikke at udnytte mediets uendelige potentiale.

Opsætning & analyse

Facebook har udviklet en annonceplatform, der kaldes “annonceadministratoren”. Denne platform fungerer ligesom Google Ads, som er Googles annonceringssystem.

Vi starter med opsætningen, da denne er alfa omega. Vi opsætter en struktur, som er ligetil, og som giver mening for jer. Vi tager et kig på tracking på din hjemmeside, og får opsat de rigtige målgrupper baseret på data. Denne process er nødvendig, da den sikrer en god struktur fra starten, og du bliver således sparet for en masse dyre fejl, som ellers typisk opstår i takt med, at kontoen skal skaleres.

Andre kompetencer

Webshop

Google Ads

Få et uforpligtende tilbud på Facebook ads